המקצועות שלא חשבתם עליהם: ניהול מדיה חברתית

המקצועות שלא חשבתם עליהם: ניהול מדיה חברתית

הכירו את קורסי “מנהל מדיה חברתית”: לימודים מקצועיים שיקנו לכם תוך מספר חודשים מקצוע נדרש ורווחי, עם אפשרויות קידום ויתרונות רבים. אז מה לומדים? ואיפה? ובמה עובדים?

 

 

המדיות החברתיות השתלטות על חיינו בשנים האחרונות כשהן יצרו עולם דיגיטלי חדש ושינו את פני הפרסום. אם בעבר בעלי עסקים היו מפרסמים את שירותיהם ברדיו, בעיתונות או בפרסומות – הרי שהיום פלטפורמת הפרסום הנפוצה ביותר הינה המדיה החברתית. וכך, מבלי ששמנו לב, התגבש לו מקצוע שהפך מבוקש בשוק העבודה שאינו דורש תואר ראשון. קורס מנהלי מדיה חברתית הוא מסלול הכשרה מקיף ומקצועי שמיועד להקנות למשתתפים בו ידע מעמיק בכלים הטכניים והשיווקיים הנדרשים לשימוש בערוצי המדיה החברתית. במהלך הקורס המשתתפים לומדים להשתמש ברשתות החברתיות לטובת קידום המטרות של העסק כמו גם לבנות אסטרטגיה שיווקית ברשתות מובילות, שתסייע להגדיל את המכירות בארגון ולמשוך לקוחות חדשים. ריכזנו עבורכם את ארבעת המוסדות הגדולים ללמוד בהם את הקורס “מנהל מדיה חברתית”:

המכללה לניו מדיה – תל אביב

המכללה לניו מדיה מציעה מגוון רחב של קורסים והכשרות בתחומי התקשורת, הפרסום והשיווק בעולם הדיגיטלי. בין הקורסים השונים, תוכלו למצוא את קורס “מנהלי מדיה חברתית” הכולל 20 מפגשים (סך הכל 107 שעות), המתקיימים בין השעות 10:00-14:00. הקורס מוכר לפיקדון חיילים משוחררים.

נושאי הלימוד

מבוא לשיווק ואסטרטגיה למדיה חברתית, תוכן במרחב הדיגיטלי, ניהול נוכחות בזירות חברתיות משלימות – אינסטגרם ויוטיוב, הקמת דפי נחיתה, ניהול משברים, מוניטין וקהילות ברשת, כלים משלימים לניהול הפעילות הדיגיטלית, ופרויקט גמר ייחודי שמלווה על ידי כלל המרצים והמנהל המקצועי של המכללה מהווה תשתית התנסותית לניהול ויישום אסטרטגיה במדיה החברתית.

תנאי קבלה

בוגרי 12 ש”ל בעלי רקע/ניסיון בשיווק של 2 שנים או בוגרי 15 ש”ל במקצועות של תקשורת, שיווק/פרסום וניהול, לחסרי רקע/ניסיון בשיווק. מבחן מיון באנגלית ברמה של 12 ש”ל (קריאה וכתיבה), מבחן מיון באוריינטציה למחשבים ואינטרנט, וועדת קבלה.

 

בית הספר Digitalent – רמת גן

בית הספר Digitalent מציע קורס ערב מקיף להכשרת מנהלי תוכן בערוצים הדיגיטליים ובמדיות החברתיות, עם התנסות מעשית לאורך כל הקורס בליווי מתרגל. הקורס כולל 14 מפגשים חד שבועיים הפרושים על שלושה חודשים ומתקיימים בין השעות 16:00-21:30 (סך הכל 100 שעות אקדמיות). במסגרת הלימודים נדרשים התלמידים להגיש פרויקט מעשי, שמזכה אותם בתעודת גמר מטעם .Digitalent המפגש המסכם של הקורס יתקיים באחת מחברות הדיגיטל המובילות: Outbrain /Taboola/ Playbuzz ויכלול הרצאות של בכירי החברה וסיור. בנוסף, בית הספר מציע ליווי תעסוקתי ומרכז השמה, כאשר תלמידי הקורס נהנים ממפגש עם מנהלת מרכז ההשמה, שדרוג קורות החיים וליווי אישי בתהליך חיפוש העבודה.

נושאי הלימוד

בניית אסטרטגיית תוכן רב ערוצית, Facebook: קידום ממומן וניהול תוכן, Instagram: קידום ממומן ואסטרטגיית תוכן, ניהול קהילות בדיגיטל, שיווק באמצעות וידאו, Youtube וארטימדיה, מדידת תוכן ב,Google Analytics- שיווק באמצעות משפיענים, המדריך השלם לפעילות תוכן בלינקדאין, פלטפורמות ממומנות להפצת תוכן ,Taboola, Outbrain, Playbuzzניהול משברים ברשת, התנהלות חוקית ברשת, :E-mail Marketing שיווק באמצעות דיוורים.

תנאי קבלה

חשיבה יצירתית, יכולת התנסחות ברמה גבוהה בעברית.

 

 

HackerU

מכללת HackerU הינה בין המכללות המובילות ללימודי הייטק, עם מספר סניפים בארץ; במרכז, בצפון ובירושלים. ישנן כמה הטבות שוות שהמכללה מציעה, במסגרת השתתפות בקורס “שיווק דיגיטלי”: תהליך מיון הכולל תקופת ניסיון ללא סיכון כספי, מלגת לימודים לעוברי שלב המיון בשווי של עד 10,000 ₪, השמת בוגרים עם התחייבות חוזית לעבודה, ותכנית לימודים מקיפה שתכין אתכם לשוק העבודה. לימודי בוקר נמשכים כ- 5.5 חודשים ומתקיימים 3 פעמים בשבוע בין השעות 16:30 – 9:00. לימודי ערב נמשכים כ- 13 חודשים ומתקיימים פעמיים בשבוע בין השעות 21:30 – 17:40

נושאי הלימוד

קורס “שיווק דיגיטלי” של מכללת HackerU כולל מספר תחומים; קורס קידום אתרים, רשתות חברתיות, פרסום ומכירות באינטרנט. המסלול נחלק לשני שלבים עיקריים: שלב מיון – 20 שעות לימוד אקדמיות שבמסגרתן ייבדקו כישורייכם והתאמתכם לתחום ותלמד את תכני המבוא של המסלול. קורס מורחב – 480 שעות אקדמיות + 150 שעות פרויקט גמר מעשי. במידה והמועמד עבר את שלב המיון בהצלחה, ייחתם עמו חוזה העסקה, יקבל מלגת לימודים ויעבור לקורס המורחב שבמסגרתו נלמדים התכנים המעודכנים ביותר לדרישות התעשייה. נושאי הלימוד הם: SEO + קידום חנויות וירטואליות, כתיבה שיווקית וקופירייטינג, חוויית משתמש – UX, Google Analytics, ניהול וקידום אתר במובייל,

הטבות הקורס

  • שלב מיון בו נבדקת התאמת המועמד למסלול
  • החזר כספי למי שאינו מתאים/ אינו ממשיך למסלול המלא
  • מלגה בסך 7,000 ₪ לעוברים את שלב המיון
  • המסלול היחיד בארץ המציע התחייבות לעבודה בתחום לבוגריו
  • בלעדי למסלול זה סדנת E-commerce למשווקים דיגיטליים
  • הכנה מקיפה למבחני ההסמכה של Google ו – Facebook
  • המסלול היחיד בארץ המשלב הרצאות בשידור LIVE עם בכירי תעשיית הדיגיטל
  • המסלול מוכר לפיקדון חיילים משוחררים (סניף רמת גן בלבד)

תנאי קבלה:
מיונים

 

מכללת מדיאטק ג’ון ברייס בחיפה

מכללת ג’ון ברייס בחיפה מציעה קורס “מנהלי קמפיין במדיה החברתית” כולל הכנה להסמכת Facebook. קורס ניהול קמפיינים במדיה החברתיתבא להכשיר את משתתפיו להיכרות מעמיקה עם תהליכי הניהול של קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות מובילות. היקפו של המסלול המלא הוא כ – 60 שעות לימוד ועוד כ – 50 שעות לתרגול עצמאי בבית. ניתן ללמוד בקורס ערב שכולל 12 מפגשים אשר מתקיימים פעמיים בשבוע או בקורס בוקר שכולל 8 מפגשים שלוש פעמים בשבוע.. המסלול מציע לתלמידיו להיפגש עם יועצי קריירה ללא עלות או התחייבות, וכן מוסד הלימוד מסייע לבוגריו בהשתלבות בתעסוקה. משתתפים שעומדים בכל חובותיהם ומסיימים בהצלחה את הקורס מקבלים תעודת גמר שניתנת על ידי מכללת מדיאטק ג’ון ברייס חיפה. עמו כן, הבוגרים זכאים להסמכת CSMO – Certified Social Media Optimization. הם גם מקבלים הכנה לקראת קבלת הסמכה חיצונית של חברת פייסבוק.

נושאי הלימוד

סרטונים וגוגל פלוס, מבוא למדיה חברתית, הובלת קמפיין ביוטיוב, שיווק ויזואלי באינסטגרם, ניהול קמפיינים בפייסבוק, שיווק בוידאו באמצעות ביוטיוב, שיווק בטוויטר, כתיבה שיווקית, ORM ו – OAO, כלים מתקדמים, שימוש בלינקדין ועוד. משתתפי המסלול רוכשים כלים לקידום אתרים ולניהול של קמפיינים שיווקיים במדיה החברתית. הם סוקרים את סוגי הרשתות הקיימים היום ובוחנים את השפעתן על העולם העסקי ואת יתרונותיה של כל אחת מהן.

תנאי קבלה

למסלול יכולים להתקבל מנהלים ועובדים בעולם השיווק והאינטרנט, כגון מנהלי פרסום, מנהלי שיווק אונליין, יועצי מסחר אלקטרוני ומנהלי מערכות מידע. התכנית יכולה להתאים גם למנהלי עסקים ולבעלי אתרים שברצונם לרכוש כלים לקידום השירותים דרך המדיה החברתית. אין צורך בידע קודם בתכנות כדי להתקבל, אולם המועמדים צריכים להיות בעלי היכרות קודמת עם מוצרי אופיס, עם עולם האינטרנט ועם השימוש ברשתות חברתיות במסגרת עסקית או אישית. כמו כן הם צריכים להראות שליטה ברמה בסיסית בכתיבה ובקריאה בשפה האנגלית.