מומנטום למשתחררים

תכנית מומנטום לדרך: תכנן את העתיד שלך

הצטרף לסדרה של 6 מפגשים שתיתן לך כלים לקבל את ההחלטות הנכונות לחיים, לבחור את הלימודים המתאימים לך, לחסוך כסף לעתיד ולהתחיל את החיים באזרחות.

ברוכים הבאים לאזרחות

מומנטום למשתחררים היא עמותה ללא כוונת רווח, אשר הוקמה בשבילכם, החיילים המשוחררים. כדי להודות לכם על התרומה למדינה, וכדי להעניק לכם כלים לצלוח את המעבר לאזרחות ולתכנן את העתיד שלכם בצורה הטובה ביותר.

אנחנו פועלים באמצעות קורסים, סדנאות הכנה לאזרחות ותכניות למשוחררים, וכאן עבורכם באתר האינטרנט ובטלפון לכל שאלה או ייעוץ.

תוכלו להיעזר בנו למידע על זכויות חיילים משוחררים, עבודה מועדפת ומועדון בהצדעה, ובעיקר בתוכן על העתיד שלכם: הלימודים, העבודה והיכולת לקבל החלטות נבונות, להתנהל כלכלית בצורה מיטבית ולמנף את התרומה בשירות הצבאי להצלחה באזרחות.

קרא עוד >>>

השתחררתם? מזל טוב. 5 דברים שחשוב שתדעו

  1. אתם זכאים למענק שחרור – המדינה מעניקה לכם מתנה, כאות הוקרה על תרומתכם, ועם סיום השירות אתם זכאים למענק בגובה עשרות אלפי שקלים, בו תוכלו להשתמש באופן מיידי לכל דבר.
  2. אתם פטורים בחודשיים הראשונים מתשלום ביטוח לאומי – לאחר השחרור תצטרכו להתחיל ולהפריש דמי ביטוח לאומי, אך כמשוחררים המדינה מעניקה לכם פטור של חודשיים,  כדי שתוכלו להתארגן על עצמכם, ולא לצבור חובות וקנסות.
  3.  עבודה מועדפת מקנה לכם מענק של אלפי שקלים – עבודה במשך כחצי שנה (150 יום) במגוון מקצועות שהמדינה הגדירה כנדרשים, תזכה אתכם במענק בשיעור של 9,550 ש”ח.
  4. כולם מבולבלים כמוכם – אתם בטח חושבים לעצמכם: מה יש לי? חיכיתי לשחרור כל כך הרבה זמן, למה אני לא מאושר? למה אני בהלם כמו בבקו”ם? אז תדעו שזה ממש טבעי. אתם בחברה טובה. כמעט כל המשוחררים יוצאים לאזרחות בתחושת בלבול, פחד ואפילו חוסר אונים.
  5. יש מי שיסייע – יש לכם עכשיו המון בחירות לעשות והמון דברים לדעת, אבל בשביל זה אנחנו כאן. מומנטום למשתחררים הוקמה כדי לסייע לחיילים משוחררים. אנחנו מעבירים סדנאות למשוחררים ובכל שאלה או בעיה אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע. גופים נוספים רבים כמו הקרן והיחידה להכוונת חיילים משוחררים גם עומדים לרשותכם – אל תהססו להשתמש ולהיעזר.

מומנטום +

בואו לעשות את הדברים עם ערך מוסף

 

תכניות מנהיגות למשוחררים

 

עבודה מועדפת משמעותית

 

בקרו בערוץ היו-טיוב שלנו

 

יש לך שאלה?

נשמח לענות

 

 

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? הירשמו לניוזלטר שלנו

המומלצים שלנו